Friday, September 15, 2006

Kupon McD percuma untuk kowang


Terima kasih kengkawan yang selalu jenguk blog aku ni...tak kira laa kowang kenal aku ker idak semua aku ucapkan terima kasih...terima kasih diatas semua cadangan yang membina tu....(laman ini masih di dalam pembinaan ..Harap Maklum)

Hari ni aku berbesar hati nak bagi kupon Mcdonalds percuma kat kowang...Kupon chicken Mcnugget percuma jika kowang membeli satu set Foldover Mcvalue saiz besar...walaupun kena beli dulu at least kowang dah berjimat sebab kos McNugget adalah RM 5.50 kalau kowang makan ngan awek ker kawan ker aha dapat nugget free tak ker untung tu...issk aku ni membebel plak so...
apa yang kowang lakukan ader laaa klik link aku bagi tu pastu print..pastikan pc kowang ader acrobat reader.Promosi sah sehingga 30 September 1 kupon utk satu set meal sahaja.Tidak sah di Langkawi,Genting, KLIA, LCCT, Sibu dan Miri...sebelum nak order makanan serahkan kupon tu....make sure kowang order Mcvalue foldover saiz besar kalau nak claim kupon tu(jangan kata aku x ingatkan)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

AKU TERSANGAT LA CINTAKAN CHICKEN NUGGET KAT MCD WALOPON AKU TAK SUKER FOLDOVER.TP HUSBAND AKU SUKER FOLDOVER,SO BULEH LER KIRANYA AKU AMIK KUPON TUH. TAPI MALANGNYA NASIBKU, NAPER TABLEH PAKAI KAT MCD MIRI??????? WHY??????????/ NAK NANGIS LA PULAK.....

2:46 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home